Omgaan met bezwaren
Zelfs al je alles goed gedaan hebt kan het nog gebeuren dat je (potentiële) klant bezwaren heeft: "Te duur" , "Het is niet echt wat we zoeken" , … . Tijdens deze training leer je hoe correct om te gaan met deze en andere bezwaren.
Doelgroep
Iedereen die in contact komt met klanten.
Resultaat
Deelnemers aan deze trainingsdag:
- Kunnen verschillende technieken op het gepaste moment gebruiken
- Buigen bezwaren om
- Reageren rustiger op elk bezwaar
Agenda
- individuele presentaties
- identificatie van bezwaren
- de meest voorkomende bezwaren, en hoe ze te weerleggen
- tien onderhandelingstechnieken bij bezwaren
- valse bezwaren van echte bezwaren onderscheiden
- afwisseling van interactie en rollenspellen, de hele dag
Investering
€480 (inclusief lunch en didactisch materiaal)
Voor deze dag is onder voorwaarden een tussenkomst van de KMO-portefeuille dienst opleiding mogelijk, https://www.vlaio.be/nl/subsidies-financiering/kmo-portefeuille/wat-is-de-kmo-portefeuille
Heb je nog een vraag over deze training?
Contacteer ons op het nr. + 32 473 80 98 95 of één van onze contactpunten.